Kuriantiems verslą – ar verta rinktis kontaktų centro paslaugas?
|Daugelis žmonių jau nuo ankstyvo amžiaus svajoja apie nuosavą verslą. Nuosavas verslas ne vienam yra paskata daugiau dirbti, nes žinojimas, kad dirbi sau, o ne kitam gali skatinti judėti į priekį. Norint, kad įmonė gyvuotų, o verslas ne tik, kad stovėtų vietoje, bet ir palaipsniui augtų, reikia investuoti. O tai galima daryti įvairiais būdais, vienas iš jų – skambučių centro paslaugų pasirinkimas.
Kontaktų centras – kas tai?
Kas yra kontaktų centras jau galima spręsti pagal pavadinimą. Tai įstaiga arba įmonė, kuri priima ir perduoda skambučių srautus. Kai kurie skambučių centrai apsiima tik įeinančius skambučius, tai reiškia, kad jiems skambina žmonės (klientai) ir atlieka per juos kažkokias paslaugas. Kiti skambučių centrai yra išeinantys. Išeinančių skambučių centras ir yra toks, į kurį reiktų kreiptis verslininkui, norinčiam pritraukti klientus, nes jis naudojamas telemarketingo tikslams – klientų pritraukimui ir paslaugos pardavimui. Išeinančių skambučių centro operatoriai skambina įvairiems žmonėms ir siūlo jiems paslaugas. Todėl jeigu jums reikia klientų, verta kreiptis į skambučių centro įmones.
Bendradarbiavimas su skambučių centru
Bendradarbiavimas su skambučių centru atrodo ir vyksta labai paprastai. Įmonė, kuriai yra reikalingi nauji klientai, kad būtų vystomas verslas, turi susirasti telemarketingo įmonę, kuri teikia išeinančių skambučių paslaugas. Susiradus tokią įmonę ir pasirašius bendradarbiavimo sutartį, kitas žingsnis yra išsamiai aprašyti savo teikiamas prekes ar paslaugas. Tai svarbu padaryti todėl, kad telemarketingo specialistai, skambindami klientams, turi žinoti, kokia paslauga yra parduodama, kokie jos pliusai ir pasistengti įtikinti juos kliautis siūloma įmone.
Kodėl paslauga pravarti?
Skambučių centro paslauga yra pravarti todėl, kad kiekviena telemarketingo įmonė turi dideles telefonų numerių bazes, kuriomis gali skambinti. Tai dažnai būna patikrinti vartotojai, todėl didelis šansas, kad jie gali susidomėti siūloma prekes ar paslauga. Taip pat tai pačiam įmonės vadovui sutaupo daug laiko, nes jam nereikia internete rinti telefono numerių, skambinti, aiškinti, kodėl jo paslauga yra gera. Iki vadovo ateina tik jau šilti kontaktai – potencialūs klientai, susidomėję siūloma paslauga.
Žinoma, norint vystyti verslą, vien pritraukti šaltais skambučiais klientų tikrai negana. Tai galima daryti ir įvairiais reklamos kanalais, ir tinkamai susitvarkius internetinę svetainę.