„Lietuvos draudimas“ kviečia žalas registruoti internetu, savitarnos svetainėje
|Nuo pat pandemijos pradžios fiksavome augantį klientų aktyvumą internete: tiek įsigyjant produktus, tiek naudojantis savitarna bei administruojant žalas. Prisitaikydami prie naujų klientų įpročių keičiame savo žalų registravimo tvarką ir jau nuo rugpjūčio kviečiame klientus žalas registruoti savitarnoje SavasLD.
Žalos tvarkymas savitarnoje klientui reiškia šiuo metu aktualiausias dalykus: laisvę tvarkyti žalą patogiu metu bet kurią savaitės dieną (24/7) bei duomenų saugumą. Savitarna apsaugota unikaliais kliento prisijungiamais, tad tai yra saugiausias būdas bendrauti su draudiku.
Prisijungęs savitarnos svetainėje klientas pats gali:
- nurodyti visas įvykio aplinkybes, patirtus nuostolius;
- pasirinkti žalos tvarkymo būdą;
- įkelti žalos dokumentus ir nuotraukas;
- stebėti žalos tvarkymo būseną;
- susipažinti su priimtu sprendimu dėl žalos atlyginimo.
Kliento žalos registravimas savitarnoje užtikrina ir greitesnį žalos administravimą, nes pats procesas tampa tiesesnis – kai visa kliento informacija yra vienoje vietoje, ekspertas greičiau ją valdo, peržiūri, analizuoja, dėl to klientą išmoka pasiekia greičiau nei įprastai.
Klientams, kurie rečiau naudojasi paslaugomis internete, bendrovė yra paruošusi visą informacinę medžiagą, kurioje pažinsgniui paaiškinamas naujas procesas. „Lietuvos draudimo“ skambučių centro komanda yra pasiruošus padėti klientui konsultuodami žalos registravimo metu. Taip pat visuose klientų aptarnavimo taškuose yra įrengti savitarnos kompiuteriai, planšetes, kuriais galima naudotis jungiantis prie savitarnos, o ten dirbantys ekspertai visada yra pasiruošę padėti kilus klausimams.
Kaip pranešti apie įvykį skaitykite ld.lt puslapyje „Žalos registravimas“.