Skrajutės verslo populiarinimui – vis dar geriau nei skaitmeninė reklama?

Reklamos kiekis šiais laikais ne tik sukelia nuostabą, tačiau tam tikra prasme ir gąsdina. Atrodo baisu įsijungti internetą, kadangi kiekviename žingsnyje Jūsų laukia pasiūlymai pirkti, galimybės  palyginti, mirgančios reklamos, akcijos bei nuolaidos.

Teigiama, kad skaitmeninės reklamos galimybės yra neribotos ir naudojantis virtualiu pasauliu pasiekti klientą yra paprasčiau. Visgi, ne visai. Marketingo specialistai tikina, kad spauda – vis dar populiariausias reklamos būdas. O tinkamai pasirinktas spaustuvės gaminys gali padėti tikslingai pasiekti daugiau klientų nei reklama socialiniuose tinkluose.

Kaip „popierinė reklama“ laimi?

Pastebima, kad žmonės vis dažniau „pasiilgsta“ spausdinto turinio ir tam tikra prasme skaitydami spausdintą informaciją jie jaučiasi pramogaudami, galbūt net nostalgiškai. Ilgus metus buvo diskutuojama, ar popierinė spauda išnyks, galiausiai, ar ji apskritai yra reikalinga. Dabar, mokslo amžiuje, galima drąsiai sakyti, kad spausdintas žodis ne tik neišnyks, tačiau priešingai – taps dar populiaresnis. Rinkodaros specialistai pastebi, kad skrajučių gamyba šiuo metu ypač mėgstama reklamos rūšis. Kodėl? Kadangi žmonės labai nuoširdžiai skaito informaciją, kuri yra pateikta skrajutėse. Taigi, tam tikra prasme, tai tampa atrakcija, galbūt kažkas, ko nedarote kiekvieną dieną, tad skrajutės pasiekia žmonės, jos būna perskaitytos. O jeigu jose pateiksite žmonėms aktualią informaciją, pavyzdžiui apie akcijas ir nuolaidas – susidomėjimas bus dar didesnis.

Nors internetas daugelio žmonių gyvenimo dalis, tačiau tai nereiškia, kad žmonės nebeina į parduotuves, renginius ir kavines. Siekiant jiems suteikti naudingos informacijos – galite pasinaudoti spausdintos reklamos galimybe. Tiesa – labai apgalvota, kadangi per didelis reklamos kiekis yra toks pat žalingas, kaip ir per mažas. Atrasti aukso viduriuką gali būti sunku, tačiau – įmanoma.

Tiesioginio kontakto galimybės

Nepaisant to, kad dažniausiai skrajutės bei kita spausdinta reklama pasiekia žmones iš pašto dėžutės, visgi, daugelis klientų tikina, kad tai kur kas anonimiškesnis ir galbūt net artimesnis reklamos pateikimas nei kad jos matymas internete. Šiais komunikacijos laikais žmonės labai dažnai pasiilgta artimo bendravimo. Net ir tokiu atveju, jeigu komunikacija „vedama“ net ir su nepažįstamais žmonėmis.

Skrajutės – labai patogi komunikacijos forma renginiuose, gatvėse. Tokiu atveju jos dažniausiai perduodamos iš rankų į rankas. Tad palaikomas dar artimesnis santykis su žmogumi. Jeigu norite dar didesnio efekto – parduodami skrajutę tuo pačiu tarkite kelis žodžius, galbūt informuokite, kas yra jos viduje. Pavyzdžiui, dalindami renginio skrajutes galite pakviesti asmeniškai arba trumpai informuoti – kelintą valandą ir koks renginys laukia.

Galiausiai, toks asmeniškas skrajutės įteikimas padeda pasiekti tikslinį klientą. Jeigu jis apibrėžiamas pagal lytį, amžių arba pomėgius, kadangi sutinkamas konkrečioje vietoje, tai padidina tikimybę, kad jūsų idėja bus susidomėta.

Kokybė, kuri kainuoja

Nors skrajutės tikrai vadinamos labai puikia reklamos galimybes, visgi, jos bus geros tik tokiu atveju, jeigu bus kokybiškai paliktos. Kokybei pasiekti būtinas ne tik geras marketingo specialistas, tačiau ir profesionalus grafikos dizaineris, galbūt net tekstų kūrėjas. Atidžiai vertinkite ir spaustuves, kurios teikia skrajučių gamybos ar spausdinimo paslaugas. Pradėjus ieškoti pamatysite, kad pasirinkimas išties platus, tačiau kokybė – kainuoja. O investuoti į ją verta, kadangi reklama sugrįžta dvigubai didesniu mastu.

Net ir šiame interneto amžiuje žmonės vis dar mieliau renkasi spausdintą reklamą, kadangi ji atrodo artimesnė širdžiai ir jos galimybės – platesnės. Dažnai sakoma, kad skaitmeninės rinkodaros galimybės yra neribotos. Tačiau ar negalime to paties pritaikyti ir spausdintai reklamai?

Tags: